loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 63
يکشنبه 16 خرداد 1400 زمان : 16:32

سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه و به نوعی نماد مقاومت و سرسختی در میان مردم روسیه به حساب می آید و اینکه این شهر ویژگی‌ های جذاب، منحصر به فرد و بسیار متنوعی را در خود جای داده است که آن را به مقصدی ایده ‌آل برای سفر با تور سنت پترزبورگ تبدیل می ‌کند.

سن پترزبورگ در سال 1730 میلادی به دستور پتر کبیر ساخته شد و تا 225 سال بعد پایتخت روسیه انتخاب شد. این شهر برای مدتی پتروگراد نام گرفت، اما درست بعد از فروپاشی سلطنت تزارها به نام لنین " لنینگراد " نامیده شد؛ اما بعدها با فروپاشی شوروی دوباره به همان نام قدیمی یعنی " سن پترزبورگ " نام گرفت و در ادامه سنت پترزبورگ شمالی ‌ترین شهر پرجمعیت جهان بشمار می رود.

موقعیت جغرافیایی این شهر باعث شده است که در اوایل تابستان به دلیل طولانی شدن تابش آفتاب مانع از تاریکی هوا ‌شود و اغلب اوقات شبانه‌ روز هوا یا روشن است یا حالتی گرگ و میش را تجربه می کند، به همین دلیل این شب‌ ها را شب‌ های سفید می نامند که یکی از ویژگی‌ های جذاب این شهر می باشد.

درباره تور سنت پترزبورگ

نقشه گردشگری سنت پترزبورگ

خدمات تور سنت پترزبورگ، همان موضوع مورد علاقه شما!

خدماتی که در ادامه به شما اعلام می ‌کنیم، خدمات رایج تورهای سن پترزبورگ می ‌باشد و ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل (بسته به انتخاب متقاضی و به همراه صبحانه)
  • بیمه مسافرتی منطبق با تعداد روزهای اقامت در سنت پترزبورگ
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی
  • گشت شهری
  • ترانسفر بین شهری و ترانسفر فرودگاهی

قیمت تور سنت پترزبورگ، نحوه تعیین قیمت تور سن پترزبورگ به چه شکل است؟

قیمت تور سنت پترزبورگ به 3 پارامتر اساسی و مهمی همچون: هتل محل اقامت، پرواز رفت و برگشت و ویزای این کشور بستگی دارد. هزینه ویزای روسیه 95 دلار و ثابت می ‌باشد.

توجه داشته باشید که قیمت هتل محل اقامت نیز بر حسب دلار مشخص می باشد و نکته مهمی که در انتخاب هتل باید به آن توجه داشته باشید این است که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، شما می بایستی هزینه بیشتری برای اقامت پرداخت کنید و هرچه هتل از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر قرار گرفته باشد، هزینه بسیار کمتری برای اقامت می ‌پردازید.

در آخر از تهران به سنت تپترزبورگ تنها " ایرلاین نوردویند " پرواز دارد که هزینه آن نیز در طول سال ثابت می ‌باشد.

قیمت تور سنت پترزبورگ

تور های ارزان و لحظه آخری سنت پترزبورگ چگونه است؟

در سال های اخیر واژه تور لحظه آخری یا آفر تور سنت پترزبورگ ارزان خیلی بیشتر در بین مسافران و گردشگران رونق پیدا کرده است و دلیل این اتفاق مهم این بوده که آژانس های گردشگری مسافرتی و هواپیمایی که برگزار کننده تورهای مسافرتی هستند، به مقدار مشخصی بلیط برای فروش دارند.

به همین علت به دلایلی تا زمان نزدیک به پرواز به فروش نرسیده اند؛ به همین دلیل قیمت تور مسافرتی را تا حد قابل توجهی پایین می آورند تا مقدار باقی مانده نیز به فروش برسند و به دنبال این مسافران زیادی از این موضوع اطلاع پیدا میکنند و ترجیح می دهند سفر خود را تور لحظه آخری سنت پترزبورگ تجربه کنند تا با هزینه هایی پایین تر ارزان سفر کنند.

ولی این را هم بدانید تور دقیقه 90 مستلزم آن است که چمدان هایتان حاضر و آماده و همچنین ویزا کشور روسیه در دستتان باشد تا به محض اطلاع شما از آن، بتوانید به سرعت جهت رزرو تور ارزان قیمت سنت پترزبورگ اقدام نمایید.

خوشبختانه تور سنت پترزبورگ لحظه آخری نیز از این قاعده مستثنی نیست و چنانچه شما تور دقیقه آخر را انتخاب کنید می توانید هزینه کمتری را برای سفرتان بپردازید و با تورهای لحظه آخری و ارزان فرصتی فراهم آمده تا از آفرها و خدمات تخفیف خورده مجموعه نامی گشت نهایت لذت را ببرید.

هزینه سفر به سنت پترزبورگ با تور چقدر است؟


از آن جاییکه مشخص نیست که چه هتلی را برای سفر به این شهر جذاب روسیه انتخاب می کنید یا اصلا قصد دارید در هتل بمانید یا هاستل! در نتیجه اصلا نمی توان قیمت تور واحدی را در نظر گرفت و بیان نمود.

چرا که هم برای جواب دادن به این سوال باید نوع هتل تان مشخص باشد و هم نوع پرواز انتخابی شما مسافران. پیشنهاد ما این است برای اطلاع از قیمت های واقعی وارد سامانه آنلاین رزرواسیون سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن هتل و پرواز و روزهای اقامت و... هزینه تور سفر به سن پترزبورگ خود را متوجه و برنامه ریزی های لازم را برای سفرتان انجام بدهید.

هزینه سفر به سنت پترزبورگ با تور

ارزان ترین زمان سفر به سنت پترزبورگ

زمستان فصل ارزان و خلوت سنت پترزبورگ می باشد و تعجب نکنید که در زمستان هم متنوع ترین تورهای سنت پترزبورگ برگزار می گردد، دمای هوا در این ایام زیر صفر است و با هوایی سرد و بارانی در این مقصد روبرو خواهید بود.

اگر تحمل سرما برای شما غیر قابل تحمل است یا از هوای خیلی سرد خوشتان نمی آید این فصل را برای شرکت در تور سن پترزبورگ انتخاب نکنید. اما این نکته را توجه داشته باشید که قیمت تور سنت پترزبورگ بسیار کاهش می یابد و شما می توانید یک سفر رویایی را تجربه کنید.

ارزان ترین زمان سفر به سنت پترزبورگ

راهنمای گرفتن ویزای توریستی سنت پترزبورگ

اگر چه سنت پترزبورگ نسبت به خیلی از شهرهای دیگر دنیا، شهری جهانی و مشهوری نباشد اما با جذابیت های تاریخی و طبیعی که دارد، مسافران زیادی را به خود جذب کرده است. در ابتدا لازم است بدانید که هیچ شرط خاصی برای اخذ ویزای توریستی سنت پترزبورگ وجود ندارد.

حتی برای درخواست ویزای این کشور شما نیاز به ارائه تمکن مالی و گردش حساب ندارید و تنها باید مدارک تور خود را در اختیار آژانس های مسافرتی و یا کارگزار برگزار کننده تور بگذارید تا این کار را برای شما انجام بدهند و تنها شرط جدیدی که برای گرفتن ویزای سن پترزبورگ وجود دارد این است که فرم تعهد بازگشت به ایران را تکمیل نمایید.

مدارک مورد نیاز دریافت ویزای توریستی سنت پترزبورگ

  • اصل پاسپورت با اعتبار 6 ماه
  • اصل شناسنامه و کارت ملی
  • عکس 3*4 با زمینه سفید و از روبرو و بدون روتوش
  • فرم تعهد بازگشت به کشور مبدا خود
  • تکمیل فرم درخواست ویزای توریستی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرواسیون هتل در سنت پترزبورگ
  • بیمه مسافرتی

ویزای توریستی سنت پترزبورگ

قیمت ویزای توریستی سنت پترزبورگ چقدر است؟

هزینه درخواست ویزای سنت پترزبورگ روسیه معمولا به همراه هزینه تورهای این مقصد پرداخت می ‌شود. اما باید توجه داشته باشید که مبلغ 95 دلار برای بررسی مدارک متقاضیان به سفارت روسیه پرداخت می‌ شود.

ضمنا با توجه به اینکه ویزای روسیه فقط در قالب تورهای گروهی این کشور صادر می ‌گردد، شما برای درخواست ویزای این کشور نمی ‌توانید خودتان اقدام نمایید.

تور سنت پترزبورگ از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای سنت پترزبورگ به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای ایران هم وجود دارد.

تور آفر سنت پترزبورگ از شهرهای بزرگ کشور همچون: تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، کرمان و رشت هم در بعضی از فصول پرگردشگر توسط آژانس ها برگزار می شوند.

درباره تور استانبول

پروازهای مستقیم از تهران به سنت پترزبورگ در حال حاضر تنها وسیله هواپیمایی ماهان انجام می شود. اما ایرلاین های مطرحی همچون ایرفلوت Aeroflot، آزال Azal، قطری Qatar Airways، ترکیش Turkish airlines، امارات Emirates Airlines، لوفتهانزا Lufthansa Airlines و اتریش Austrian Airlines در هفته پروازهای زیادی به مقصد این شهر توریستی و زیبا را برگزار می کنند.

پرواز های سنت پترزبورگ

لازم به ذکر است که پروازهای رفت تهران به سن پترزبورگ ماهان در روزهای یک شنبه و جمعه انجام میشود و ساعت حرکت پروازهای مستقیم ماهان تهران سنت پترزبورگ 5:30 از فرودگاه امام خمینی است.

مدت زمان پرواز 4 ساعت و 30 دقیقه می ‌باشد و در آخر مهمه بدانید که برنامه پروازی ماهان ایر به سنت پترزبورگ با توجه به شرایطی مانند تعداد مسافران و عوامل دیگر ممکن است تغییر نماید.

قیمت پرواز سنت پترزبورگ


با توجه به نوسانات قیمت ارزهای خارجی نرخ پرواز تهران سنت پترزبورگ روزانه در حال تغییرات می باشد و جهت آگاهی از قیمت بلیط پرواز این مقصد با ارزانترین قیمت ها از طریق راه های ارتباطی سایت نامی گشت با مشاوران ما در تماس باشید.

فرودگاه بین المللی سنت پتررزبورگ | St. Petersburg International Airport

فرودگاه سنت پترزبورگ یکی از مهمترین و پرترددترین فرودگاه‌های روسیه بعد از فرودگاه ‌های مسکو است و در ناحیه شمال‌ غربی این کشور قرار گرفته است.

فرودگاه سن پترزبورگ یا فرودگاه پالکوو (Pulkovo Airport) فرودگاهی بین المللی بوده که در دومین شهر بزرگ روسیه قرار دارد. تا سال 2010 میلادی، این فرودگاه در حد فرودگاهی محلی به فعالیت خود ادامه می ‌داد و درست بعد از این تاریخ با اضافه شدن پروازهای بین المللی به برنامه آن، پایانه‌ ای جدید به ناوگان آن افزوده شد .

در امروزه بعد از دو فرودگاه شهر مسکو، پرترددترین فرودگاه روسیه با 13 میلیون نفر مسافر در سال 2015 میلادی بشمار می رود. البته عمده ترافیک این فرودگاه مربوط به پروازهای داخلی بوده، چرا که پروازهای استان لنینگراد نیز تحت پوشش آن قرار دارند.

منبع : تور سنت پترزبورگ

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های ترکیه
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه