loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 159
شنبه 5 تير 1400 زمان : 15:36

هتل لازونی استانبول (Lazzoni Hotel) یکی از هتل ‌های 5 ستاره این شهر جذاب است. این هتل مدرن و زیبا در منطقه بی ‌اغلو و با فاصله ده دقیقه ‌ای از شهر قدیم استانبول قرار گرفته است.

هتل لازونی توسط طراحان زبردست و کهنه کار با سبکی بسیار لوکس طراحی و ساخته شده است و نیز این هتل در موقعیت بسیار مناسبی در شاخ طلایی استانبول در کنار مرکز کنگره خلیج Halic جای گرفته است و فاصله آن تنها و 15 دقیقه از منطقه تجاری می باشد و خوشبختانه با توجه به محل قرارگیری اش شما مسافران را از سر و صدا و شلوغی مرکز شهر دور نگه می دارد تا اقامتی آرامش بخشی را داشته باشید.

ضمنا هتل لازونی پس از 4 نسل تجربه و تخصص در صنعت خدمات کلیه نیازهای میهمانان خود را فراهم ساخته است. این هتل جذاب درست در سمت راست خط ساحلی شاخ طلایی و در شبه جزیره تاریخی استانبول قرار دارد.

تور استانبول هتل لازونی

همچنین هتل با داشتن حدود 14000 مترمربع فضای داخلی شامل 4 زیرزمین ، یک ورودی و 8 طبقه فوقانی است و از هتل لازونی سفر به هر نقطه از استانبول کمتر از 20 دقیقه طول می کشد.

هتل لازونی در فاصله 5 دقیقه ای تا فرودگاه هلیکوپترها و هواپیماهای دریایی است و هتل همچنین ساحل اختصاصی خود را دارد و بیش از هر مکان دیگری به خط ساحلی استانبول نزدیک می باشد.

قیمت تور استانبول هتل لازونی

مطمئنا می دانید که قیمت تور استانبول به عوامل مختلفی همچون رزرو بهترین و مناسب ترین هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط رفت و برگشت هواپیما استانبول، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان ترکی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و ... بستگی دارد.

شما عزیزان برای رزرو تور و اطلاع دقیق از قیمت تور استانبول هتل لازونی می توانید با مشخص نمودن اطلاعات مربوط به تور استانبول و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده در صفحه اصلی سایت نامی گشت، تور مورد نظرتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید و سفری آرامش بخش و سراسر تجربیات هیجان انگیز به این مقصد جذاب و دوست داشتنی تجربه کنید.

قیمت تور استانبول هتل لازوونی

قیمت اتاق های هتل لازونی استانبول

هتل lazzoni دارای 133 اتاق با امکانات عالی و منحصر به فرد می باشد. اتاق های میهمان ها دارای بهترین و شیک ترین مبلمان ترک هستند و به سبک رنسانس جدید دیزاین شده اند.

هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، عایق صدا، حمام و سرویس بهداشتی لوکس، گاوصندوق، وای فای رایگان و … می باشد.

یکی از زیباترین قسمت های هتل، لابی و فضای عمومی آن بوده که دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد داشته و فضای دلنشینی را بوجود آورده است.

اتاق ها دارای چشم اندازی زیبا و چشم نوازی هستند و صبحانه هر روز به صورت سلف سرویس و رایگان سرو شده و هزینه غذا و نوشیدنی های رستوران و کافه به صورت جداگانه حساب می شود.

قیمت اتاق های هتل لازونی استانبول

برای اطلاع از قیمت تور استانبول هتل لازونی مهم است بدانید که شروع قیمت های اتاق ها از شبی 695 لیر شروع می شود و اینکه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی 5 ستاره اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق ها و سوئیت های هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل لازونی استانبول با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

اتاق های هتل لازوونی

امکانات و خدمات هتل لازونی استانبول

اتاق ‌های هتل لازونی طراحی داخلی زیبایی دارد و بسیار شیک چیدمان شده اند، ضمنا از امکانات کامل رفاهی هم برخوردار هستند. سیستم تهویه ‌مطبوع، تخت خواب ‌های راحت، تلویزیون، مبل، میزکار، تجهیزات چای و قهوه و مینی ‌بار از جمله امکانات اتاق های هتل است.

همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌ توانید آن را در صندوق ‌امانات اتاق خود نگهداری نمایید و نیز حمام اختصاصی لوکس به‌ همراه لوازم‌ بهداشتی هم در همه واحدها موجود می باشد و گفتنی است واحدهای اقامتی این هتل علاوه بر شیک بودن فضایی راحت و آرامش بخشی دارند بطوریکه از اقامت در آن ‌ها احساس خوشایندی به شما هدیه می کند.

در این هتل صبحانه هر صبح به ‌صورت بوفه در هتل سرو می ‌شود و همچنین رستوران " Nostoni " در فضایی شیک با ارائه انواع غذاهای ترکی و بین المللی آماده پذیرایی از شماست تا تجربه ‌ای لذت ‌بخش از صرف غذا در این هتل را به میهمانانش ارائه کند.

ضمنا در تراس بار هتل می ‌توانید ضمن سفارش انواع نوشیدنی، اسنک و قلیان از تماشای چشم‌ اندازی بی نظیر رو به گلدن هورن لذت ببرید.

امکانات و خدمات لازوونی

از دیگر امکانات هتل این است که هر آنچه برای یک اقامت آسوده و لذت ‌بخش نیاز دارید را برای شما فراهم کرده اند؛ مثلا هتل دارای یک مرکز اسپا و تندرستی با بخش ‌های متنوع دارد که اگر می ‌خواهید در سفر از ورزش و تناسب ‌اندام دور نشوید، با خیال راحت در سالن بدنسازی هتل ورزشتان را بکنید و نیز همینطور می ‌توانید از شنا در استخر کلی کیف کنید.

بعد از ورزش و شنا یا گذراندن یک روز شلوغ و گشت ‌و‌ گذار در شهر می ‌توانید در سونا، جکوزی و حمام ترکی هتل لازونی ریلکس کنید و از خدمات اسپا و ماساژ بهره مند بشوید.

بخش دیگری از امکانات هتل سالن‌ پذیرایی ویژه ‌ای است که جهت برگزاری مراسم مختلف برای میهمانان عزیز در نظرگرفته شده ‌است. این سالن‌ جذاب و بزرگ که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز است، جهت برگزاری انواع مراسم از جمله جشن ‌های عروسی، میهمانی ‌ها، همایش‌ ها و کنفرانس‌ های کوچک و بزرگ مورد استفاده می باشد.

به‌علاوه با اقامت در این هتل در همه فضاها به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید و در صورت سفر با اتومبیل شخصی خود هم می ‌توانید از پارکینگ اختصاصی نزدیک هتل استفاده کنید.

امکانات و خدمات هتل لازونی

همچنین امکاناتی هم ویژه افراد کم ‌توان در نظر گرفته شده پس جای هیچ نگرانی نیست. از دیگر تسهیلات ارائه شده می ‌توان به: کرایه اتومبیل و دوچرخه، تبدیل ارز، خدمات خشک ‌شویی و اتوکشی، انبار چمدان و خدمات کانسیرج و... اشاره کرد.

ضمن اینکه پذیرش هم به ‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما خواهد بود.

آفر تور استانبول هتل لازونی

تور ارزان استانبول یا آفر ویژه تور استانبول هتل لازونی استانبول گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی استانبول در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه و شگفت انگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر استانبول شوند .

در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورهای پرطرفدار دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورته که تور استانبول هتل لازونی درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر استانبول مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما پیشنهاد می شوند.

افر تور استانبول هتل لازونی

در ادامه پیشنهاد ما این است که شما علاقه مندان برای اطلاع از آفر تور استانبول و یا خرید تور لحظه آخری استانبول یا دیگر شهرهای ترکیه لازم است همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای لحظه آخری استانبول مطلع شوید.

همچنین شما با عضویت در صفحه اینستاگرام مجموعه نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور استانبول هتل لازونی و سایر مقاصد و هتل ها مطلع شوید. برای خرید تور مسافرتی استانبول، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور مورد نظرتان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

تور استانبول هتل لازونی از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای استانبول از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور استانبول هتل هیلتون بسفروس از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد استانبول علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد استانبول و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود. همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن استانبول به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور استانبول هتل لازونی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های ترکیه
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه