loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 192
شنبه 23 مرداد 1400 زمان : 14:40

با شروع سال نو بهاری و آغاز تعطیلات نوروز هرسال فرصت بسیار مناسبی برای شما ایجاد می شود تا بتوانید خستگی یک سال گذشته را از تنتان بیرون کرده و تجربیات لذت بخشی را کسب کنید خوب از میان مقاصد جذاب جزیره زیبای قشم، به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس یکی از شگفت انگیزترین مناطق جنوب کشور است که این روزها به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کرده است.

در این جزیره به قدری جاذبه های توریستی و تفریحی انتظار شما را میکشد که هر ساله طیف وسیعی از مردم حتی امسال هم با تور نوروز قشم 1401 راهی این مقصد جذاب می شوند. شما در این سفر کم‌ نظیرترین جاذبه‌ های طبیعی جزایر جنوب را از نزدیک می بینید و متوجه می شوید انتخاب بسیار درستی جهت گذراندن تعطیلات عید کرده اید. لازم به ذکر است که هزينه های تورهای نوروزی باطبع بالاتر از زمان های ديگر سال ارائه می شوند كه علت آن هم بازار عرضه و تقاضای مسافرین می باشد، اما خوشبختانه شما این امکان را دارید که با رزرو زود هنگام سفرتان به قشم، در هزینه های خود کلی صرفه جویی کنید و تور قشم نوروز 1401 امسال خود را با قيمتی ارزانتر رزرو و یا خریداری نمایید. در آخر طبیعی است که قبل از هر سفرهای نوروزی، شما گردشگران ابهاماتی درباره قیمت تور قشم، آفرهای تورهای نوروزی، بهترین زمان خرید تورنوروز قشم و ... داشته باشید که در ادامه به این موارد می پردازیم.

تور قشم نوروز 1400

بهترین زمان خرید تور قشم نوروز 1401

با شروع سال نو بهاری و آغاز تعطیلات نوروز هرسال فرصت بسیار مناسبی برای شما ایجاد می شود تا بتوانید خستگی یک سال گذشته را از تنتان بیرون کرده و تجربیات لذت بخشی را کسب کنید خوب از میان مقاصد جذاب جزیره زیبای قشم، به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس یکی از شگفت انگیزترین مناطق جنوب کشور است که این روزها به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کرده است. در این جزیره به قدری جاذبه های توریستی و تفریحی انتظار شما را میکشد که هر ساله طیف وسیعی از مردم حتی امسال هم با تور نوروز قشم 1401 راهی این مقصد جذاب می شوند. شما در این سفر کم‌ نظیرترین جاذبه‌ های طبیعی جزایر جنوب را از نزدیک می بینید و متوجه می شوید انتخاب بسیار درستی جهت گذراندن تعطیلات عید کرده اید. لازم به ذکر است که هزينه های تورهای نوروزی باطبع بالاتر از زمان های ديگر سال ارائه می شوند كه علت آن هم بازار عرضه و تقاضای مسافرین می باشد، اما خوشبختانه شما این امکان را دارید که با رزرو زود هنگام سفرتان به قشم، در هزینه های خود کلی صرفه جویی کنید و تور قشم نوروز 1401 امسال خود را با قيمتی ارزانتر رزرو و یا خریداری نمایید.

قیمت تور قشم نوروز 1401

قیمت تور در هر زمان از سال طبیعتا ثابت نیست و به عوامل مختلف و مهمی بستگی دارد که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد، برای مثال بلیط هواپیما یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که در قیمت تور تاثیر گذار است؛ پروازهای نوروز هر سال توسط ایرلاین ها و خطوط هوایی گوناگونی برگزار می شوند که هر کدام از آن ها بسته به کیفیت و خدمات پرواز، قیمت های مختلفی به مسافران و آژانس ها ارائه می کنند و لازم به ذکر است که کلاس های پروازی نیز در قیمت تور بهار 1401 نقش بسزایی خواهند داشت؛ موضوع بعدی هتل و محل اقامتی است که شما انتخاب می کنید، در اصل اقامتگاه نیز به اندازه پرواز در قیمت های تور تاثیرگذار بوده و هزینه اقامت در هتل های لوکس و 5 ستاره به طبع خیلی بیشتر از هزینه هر شب اقامت در یک هتل آپارتمان های معمولی یا هتل های 2 یا 3 ستاره می باشد، با این توصیفات شما عزیزان میتوانید هتل و اقامتگاه مورد نظر خود را نسبت به بودجه ای که در نظر گرفته اید، انتخاب کنید. موضوع بعدی اینکه هر پکیج مسافرتی دارای خدماتی متنوعی است که این خدمات نسبت به آژانس مسافرتی ارائه دهنده تور متغیر می باشد؛ مثلا صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، گشت شهری، تور لیدر و ... از جمله خدماتی بوده که آژانس های مسافرتی برای تورهای خود در نظر می گیرند و گزینه آخر مدت زمان سفر شماست که بدیهی است که هر چقدر تعداد روزهای سفر بیشتر باشد قیمت تورها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در آخر فصلی که شما به قشم سفر میکنید، تاثیر خیلی زیادی بر روی قیمت های پکیج های عید دارد.

قیمت تور قشم نوروز 1400

آفر تور قشم نوروز 1401

شاید بصورت مکرر عباراتی همچون آفر تور یا تور لحظه آخری به گوشتان خورده باشد، این نوع تورها درست در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور ارائه میشوند که معمولا این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام و اجرای آن تور بشمار می رود. بنابراین شما علاقه مندان در خصوص خرید این تورها دقت داشته باشید که باید حتما آماده سفر و در اصطلاحا چمدان به دست باشید چراکه به علت عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس های مسافرتی این تورها در مقاصد گوناگونی با قیمتی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی به مسافران ارائه می شوند. البته که زمان فروش تور نوروز بهار 1401 از نیمه دوم بهمن ماه شروع میشود، اما پیشنهاد ما این است که برای اطمينان خاطر شما از همین امروز برای سفرهای این ایام برنامه ريزی و دنبال خريد تورهای مناسب باشيد و در آخر آفر تور قشم نوروز 1401 روزانه از طریق کانال تلگرام آژانس نامی گشت برای شما همراهان ارسال می شود و شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از نرخ های آفری قشم و مسیرهای دیگر مطلع شوید.

بهترین زمان خرید تور قشم نوروز 1401

طبیعتا هفته پایانی اسفند ماه سفرهای نوروزی شروه خواهند شد و تعداد زیادی از مسافران ترجیح می دهند همان زمان اقدامات سفرشان را انجام دهند، بهترین زمان سفر به قشم بی شک از 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین است که این زمان درست بهترین زمان و مهمتر محبوب ترین تاریخ شروع سفر با تور عید قشم 1401 می باشد. اما دقت داشته باشید که اقامت در بهترین هتل ها و یا مناسب ترین ساعت پرواز با خطوط هوایی به سرعت رزرو و تکمیل می شوند و موضوع بعدی اینکه هر چه به نوروز نزدیک تر میشویم کمی فراهم کردن و برنامه ریزی خرید تورهای مسافرتی سخت تر و در بعضی مواقع غیر ممکن میشود. بنابراین پیشنهاد ما برنامه ریزی درست در زمان مشخص میباشد؛ در ادامه بهترین تاریخ شروع سفرها جهت گذراندن ایام عید به شرح زیر است :

آب و هوای قشم در نوروز 1401

جزيره منحصر به فرد قشم با داشتن سواحل بكر و جذابش، جنگل‌ های دريايی حرا، غارهای نمكدان، دره ستاره‌ ها، تنگه چاهكوه، غارهای خربس، سواحل لاک پشت ‌های غول پيكر و همچنین نقاط بكر و اكوتوريستی متنوع این مقصد هر ساله پذيرای مسافران و گردشگران زیادی از سراسر دنیاست. ضمنا با شروع فصل بهار طیف وسیعی از گردشگران شهر قشم را برای گذراندن این ایام انتخاب می کنند، آب و هوای قشم در این فصل نسبتا معتدل است و شما می توانید به راحتی به گشت و گذار بپردازید و از جاذبه های گردشگری آن لذت ببرید و در ادامه این جزیره در فصل بهار، آب و هوایی گرم و خشکی را تجربه میکند و از رطوبت بالایی برخوردار است. درست در اوایل فصل بهار، این جزیره آب و هوای مطلوب و بی نظیری دارد که با نسیم های خنک شما را نوازش می کند، اما این وضعیت آب و هوایی هم چندان دوام ندارد چرا که از اوایل خرداد، دمای هوا به تدریج افزایش می یابد و نیز همچنین گرم شدن دمای آب از اواسط اردیبهشت ماه، بهترین فرصت را برای تفریحات دریایی متنوع آبی در تور بهار قشم 1401 فراهم خواهد کرد.

  • 27 اسفندماه تا 4 فروردین

خوب بهترین زمان سفر و بی شک پرطرفدارترین تاریخ برای حضور در جزیره قشم و اقامت در جذاب ترین هتل ها با بهترین امکانات و خدمات درست 27 اسفند تا هفته اول فروردین میباشد که با توجه به تکمیل شدن تورها و پروازها در این بازه زمانی پیشنهاد نامی گشت این است که شما قبل از نیمه اول اسفندماه جهت خرید تور قشم نوروز 1401 اقدام کنید. در ضمن با نزدیک شده به فروردیم مثلا 28 یا 29 اسفند و یا حتی 1 فروردین نیز تورها کمی گرانتر به شما ارائه می شود.

  • 5 فروردین ماه

این تاریخ در واقع مرحله بعدی خرید تورهای این ایام است که بعضا مسافران ترجیح می دهند که تحویل سال را در کنار دوستان وعزیزانشان باشند و این زمان را جهت سفر برنامه ریزی و انتخاب می کنند که در این صورت پیشنهاد ما این است که تا پایان اسفند ماه نسبت به خرید تور مورد نظر خود اقدام نمایید.

  • 9 فروردین ماه به بعد

در این بازه زمانی شما مسافران کمتری را در جزیره قشم خواهید دید، چرا که با اتمام تعطیلات رسمی خیلی از مسافران باید به کار و کودکان به تحصیل خود بازگردند و فعالیت های خود را برای سال جدید آغاز کنند. با این حال شما مسافرانی که دغدغه ای بابت زمان و مسائل دیگر ندارید می توانید در این زمان تور مسافرتی تان را قیمتی پایین تر و مناسب تر خریداری نمایید و شما حتی در تعطیلات فروردین ماه هم این امکان را دارید که جهت خرید و رزرو تور اقدام نمایید.

جشن ها و رویداد های مهم قشم در نوروز 1401

از برنامه ‌های شاد جشن نوروز صیاد می ‌توان به: رقص‌ های محلی گروهی همراه با موسیقی محلی، مراسم نمایشی شوشی با موسیقی و رقص محلی که داستان جذابی هم دارد، همچنین رنگ کردن درها و نخل‌ ها به عنوان نشانه ‌ای برای آغاز فصل جدید صیادی، شنا و آب ‌تنی و ورود به آب با لباس ‌های نو، هوا کردن بادکنک ‌های کاغذی خوشرنگ، مسابقات متنوعی اعم از شنا، طناب ‌کشی، غواصی، قایقرانی با قایق ‌های پارویی، بازی ‌های محلی بامزه، مسابقات غذایی ویژه بانوان و نمایشگاه‌ های صنایع ‌دستی و ... اشاره نمود که شما در این ایام میتوانید از آنها کلی لذت ببرید. لازم به ذکر است که این مراسم با اهدای جوایز به گروه‌ های برتر به پایان می رسد در این حین موسیقی محلی تا پاسی از شب ادامه دارد و در ادامه بدانید که جشن نوروز صیاد در روستای سلخ به صورت ویژه و شادی برگزار می‌ گردد و علاوه بر سلخ روستاهای رمچاه، لافت، هنگام، مسن و هرمز نیز میزبان برگزاری این مراسم آئینی جالب و دوست داشتنی هستند.

منبع: تور قشم نوروز 1401

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های ترکیه
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه