loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 78
يکشنبه 19 بهمن 1399 زمان : 15:56

دبی بزرگ ترین شهر امارات است و درست در ساحل جنوب شرقی خلیج فارس جای خوش کرده است. این شهر از سمت شمال شرقی به شارجه، از جنوب به ابوظبی و از جنوبی شرقی به سلطان ‌نشین عمان میرسد. اینجا شهری است که در آن سنت و مدرنیته در کنار هم توانسته اند جاذبه های شگفت انگیزی را بوجود آورند؛ ضمنا میتوانید در هتل های لوکس و مدرن دبی اقامت کنید و به مراکز خریدی بروید که از لوکس ترین مراکز دنیا به حساب می آیند.

دبی یکی شهرهای امارات متحده عربی و از مدرن ‌ترین شهرهای توریستی دنیا حرف های زیادی برای گردشگران دارد و همین موضوع باعث شده که گردشگران زیادی برای تماشای معماری شگفت ‌انگیز و آسمان‌ خراش‌ های بی نظیر، صحرا و دریای آرامش بخش و سواحل فوق العاده، خود را از گوشه ‌و کنار دنیا به این منطقه از خاورمیانه میرسانند. بی شک سرعت تغییر و تحول در دبی واقعا غیر قابل باور است؛ بطوریکه در کمتر از نیم‌ قرن منجر به‌ شکل گیری کلان‌ شهری پررونق و توسعه ‌یافته در دل کویر گردیده است.

تور دبی

نقشه گردشگری دبی

نقشه گردشگری دبی

ویزای دبی برای ایرانیان

شرایط ویزای دبی برای ایرانیان به این صورت است که ویزای توریستی امارات معمولا در قالب تور دبی برای مسافران صادر می ‌شود. اما به شرط ارائه چک و یا ضمانت نامه بانکی نیز می ‌توانید موفق به گرفتن ویزای انفرادی دبی هم بشوید. در حال حاضر ویزای دبی به صورت الکترونیکی و از طریق یک کفیل (آژانس مسافرتی و یا کارگزار) برای شما اقدام می ‌گردد. شما مسافران عزیز برای دریافت ویزای دبی باید مدارکی اعم از: اصل پاسپورت، کپی پشت و روی کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه، واچر هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما و فرم درخواست ویزای این کشور به کارگزار خود تحویل می دهید و آنها کارهای ویزا دبی شما را انجام خواهند داد. مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزای دبی، از 1 تا ۷ روز کاری زمان خواهد برد و هزینه درخواست ویزای دبی نیز 275 درهم برای هر مسافر می ‌باشد. برای اخذ ویزای دبی، کافیست با کارشناسان ما در آژانس مسافرتی نامی گشت تماس بگیرید و ویزای خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

ویزای دبی

ویزای طلایی دبی چیست؟

امارات متحده عربی شرایط دریافت اقامت ده ساله را که با عنوان " ویزای طلایی " شناخته می‌ شود، با هدف جذب افراد متخصص و حرفه‌ ای بیشتر تغییر داده است. به این صورت که شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نایب رئیس امارات طبق مصوبه ای اعلام کرد که از این به بعد تمام پزشکان، دارندگان مدرک دکترا و همین ‌طور مهندسان کامپیوتر، برنامه ‌نویسی، الکترونیک، برق و زیست ‌فناوری (بیوتکنولوژی) می ‌توانند برای دریافت این ویزای بلند مدت برای ویزا طلایی این کشور درخواست بدهند.

ویزای طلایی دبی

ویزای طلایی دبی، معروف به ویزای بلند مدت امارات متحده عربی در اصل یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ویزاهای این کشور بشمار می رود. قوانین جدید ویزا در امارات متحده عربی به سرمایه گذاران و افراد دارای مشاغل خاص این اجازه را می دهد تا برای ویزای 10 ساله اقامت بلند مدت در امارات متحده عربی یا " ویزای اقامت بلند مدت 5 ساله " اقدام نمایید. همچنین ویزای طلایی امارات به پنج گروه زیر تعلق می گیرد:

  • سرمایه گذاران
  • سرمایه گذاران در ملک
  • کارآفرینان
  • افراد با استعداد خاص همچون پزشکان، محققان، نوآوران
  • دانشجویان و و دانش آموزان با استعداد

آیا برای سفر با تور دبی نیاز به ضمانت ‌نامه بانکی است؟

خوشبختانه در زمان خرید تور دبی، نیازی به ارائه ضمانت نامه بانکی نیست. اما اگر قصد داشته باشید که تنها برای ویزا اقدام کنید، باید به ازای هر نفر چک ضمانت به مبلغ 10,000,000 تومان در وجه آژانس هواپیمایی صادر نمایید و اینکه تاریخ پرداخت چک ضمانت باید برای 2 روز بعد از بازگشت از شهر دبی باشد.

نحوه گرفتن ویزای توریستی دبی

هر ساله مسافران ایرانی زیادی با اهداف مختلف، از خرید گرفته تا گذراندن تعطیلات و تفریحات هیجان انگیز با تور دبی راهی می شوند، اما به هر دلیلی که بخواهیم به دبی سفر کنیم، باید برای ورود به این منطقه ویزای توریستی تهیه کنیم. ضمنا بسیاری از کشورها ویزای خود را از طریق سفارت کشورشان انجام میدهند، اما کشور امارات متحده عربی این وظیفه را به اداره مهاجرت و کار محول کرده است. شما متقاضیان سفرهای توریستی نیز می بایستی برای سفر با تور دبی ویزای مربوطه را اخذ نموده و برای دریافت این نوع از ویزا نیازی به مصاحبه و مراجعه به سفارت و اداره مهاجرت نمی باشد، بلکه از طریق آژانس های مسافرتی می توانید نسبت به اخذ ویزای مد نظرتان اقدام کنید و آنها ویزای دبی آنلاین را برایتان خواهند گرفت.


نکته: توجه داشته باشید در صورت تایید و اخذ ویزای توریستی بیش از حد اجازه امکانش نیست که در دبی اقامت داشته باشید و اگر بیش از تاریخ تعیین شده در دبی بمانید موظف به پرداخت روزانه 100 درهم جریمه هستید و بعد از این عملکرد درخواست بعدی مسافر برای اخذ ویزا رد خواهد شد.

مدارک لازم برای سفر به دبی

  • اسکن واضح از صفحه اول پاسپورت – شناسنامه و کارت ملی
  • اسکن یا فایل عکس پرسنلی رنگی با زمینه سفید
  • پاسپورت متقاضیان می بایست حتما حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد در غیر این صورت درخواست ویزای شما رد خواهد شد.

ویزای توریستی دبی چند روزه است؟

یکی از سوالاتی که بی شک برای متقاضیان اخذ ویزای توریستی امارات پیش خواهد آمد در مورد مدت اعتبار ویزا توریستی دبی می باشد. از آنجاییکه شهروندان ایرانی نیاز به اخذ ویزا دارند باید این را بدانید که بسته به برنامه و هدف فرد ویزای توریستی دبی امکان دارد به شکل 30 روزه و یا 90 روزه، تک ورودی و چند بار ورود برای شما صادر شود. در واقع، این کشور برای تبعه کشورهای مختلف قوانین خاصی در مورد مدت ویزای توریستی وضع کرده است. به عنوان مثال: تبعه کشورهای استرالیا، کانادا، ایرلند و بسیاری کشورهای دیگر می توانند ویزای توریستی 30 روزه و تبعه کشورهایی همچون اتریش، شیلی، کرواسی و برخی کشورهای دیگر می توانند ویزای 90 روزه برای ورود به خاک این کشور را اخذ نمایند؛ اما مدت ویزای توریستی امارات برای شهروندان ایران 30 روزه است. تمدید ویزا توریستی دبی منوط به شرایطی است که افراد باید توجه داشته باشند که قصور در انجام اقدامات لازم و به موقع برای اخذ ویزا می تواند منجر به اعمال جریمه برای آنها می شود.

انواع تورهای دبی

تورهای دبی در متنوع ترین حالت خود در قالب تورهایی همچون: تور دبی نوروز 99، تور تابستان 99 دبی و... در تمام طول سال به علاقه مندان این شهر لاکچری و مدرن ارائه می شوند که همیشه متقاضیان زیادی هم از آنها استقبال می کنند و اینکه تور دبی و به طور کلی تورهای دبی با اهداف متفاوتی انجام می گیرند که می تواند با هدف های تجاری، خرید و یا گردشگری باشند. اگر هدف شما از خرید تور دبی، صرفا توریستی و گردشگری باشد، از این لحاظ بهترین ها را پیش روی خود خواهید داشت. شهر هیجان انگیز و همه چه تمام دبی شهره به برترین هاست و به واقع نیز در این شهر شیخ نشین به ابرسازه هایی مواجه می شوید که شما را حیرت انگیز می کند.

انواع تور دبی

تور دبی هوایی

منظور از تور هوایی دبی این است که شما راحت ترین راه را برای سفر به این مقصد انتخاب کرده اید آن هم با هواپیما! تور هوایی دبی با هواپیما اغلب با پکیج های متنوعی توسط آژانس های هواپیمایی به مسافران ارائه می شود که بیشترین مسافران این روش سفر را برای سفر شان انتخاب می کنند و آن هم به دلیل سهولت و راحتی این نوع سفر می باشد. پرواز های ایران به سمت شهر دبی با هواپیماهای امارات که یکی از شرکت های هواپیمایی امارات متحده عربی است و همچنین شرکت های هواپیمایی ایران ایر و ماهان بیشترین پروازهای را به مقصد دبی دارند. همچنین شرکت هواپیمایی امارات روزانه 4 پرواز در ساعات 4:25 صبح، 11 صبح، 18:35 عصر و در آخر 23:55 شب به مقصد دبی و فرودگاه بین المللی دبی صورت می پذیرد.


نکته: تور هوایی دبی از تهران ، از تبریز ، از شیراز ، از اصفهان ، از اهواز ، از رشت و از بندرعباس هم برگزار می شود.

تور دبی با کشتی

برای سفر به دبی با کشتی، ابتدا باید ویزای دبی را دریافت کنید، چرا که در زمان حرکت کشتی شما امکان دریافت ویزا توریستی را ندارید و در این صورت شما باید از چند روز قبل چیزی حدود 7 روز کاری جهت اخذ ویزا دبی اقدام کنید، اقدام بعدی که برای سفر به این مقصد رویایی با کشتی لازم دارید، این است که شما باید از شهر محل سکونت خود به بندر لنگه بروید و در آنجا میتوانید با خرید بلیط کشتی از راه دریایی، به شهر زیبا و توریستی دبی برسید، زمان برگشت هم این امکان برای شما وجود دارد که دوباره با کشتی از دبی به بندر لنگه رفته و از آنجا هم به شهر خود بازگردید. همچنین تور دبی با کشتی از بندر لنگه و تور دبی با کشتی از بندر عباس و تور دبی از قشم با کشتی برای شما مسافران عزیز امکان پذیر است.


سفر به دبی با کشتی مزایایی زیادی دارد که یکی از اصلی ترین و مهمترین مزایای آن این است که شما جذابیت‌ های هیجان انگیز و تفریحات فوق‌ا لعاده‌ای را در این سفر تجربه خواهید کرد و در حین سفر با کشتی به شهر دبی می ‌توانید آب ‌ها و طبیعت زیبای خلیج‌ فارس را از نزدیک ببینید و از این سفر کلی لذت ببرید.

هزینه سفر به دبی با تور چقدر است؟

از آن جاییکه مشخص نیست که شما مسافران عزیز چه هتلی را برای سفر به دبی انتخاب می کنید یا اصلا قصد دارید در هتل بمانید یا هاستل! در نتیجه اصلا نمی توان قیمت تور واحدی را در نظر گرفت و بیان نمود، چرا که هم برای جواب دادن به این سوال باید نوع هتل تان مشخص باشد و هم نوع پرواز انتخابی تان و دیگر خدماتی که در تور خود درخواست داده اید. پیشنهاد ما این است برای اطلاع از قیمت های واقعی وارد سامانه آنلاین رزرواسیون سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن هتل و پرواز و روزهای اقامت و... هزینه تور سفر به دبی خود را متوجه و برنامه ریزی های لازم را برای سفرتان انجام بدهید.

قیمت تور دبی

مدت زمان اقامت تور های دبی چقدر است؟

لازم به ذکر است که معمولا تورهای دبی از 3 شب شروع می شود و تا 7 شب هم توسط آژانس های هواپیمایی ارائه می شوند و نیز برای کسانی که ترجیح می دهند تا مدت زمانی متفاوت از پکیج های موجود در تورهای دبی ارائه شود، امکان برنامه ریزی و درخواست وجود دارد.


سفر به دبی با تور یا شخصی؟

هرکسی با توجه به روحیات خود یک‌ مدل سفر را انتخاب میکند. یک نفر سفر شخصی را ترجیح می دهد چرا که عاشق ماجراجویی و کارهای هیجان ‌انگیز است. نفر دیگر هم تنهایی سفر کردن را دوست ندارد و مسافرت گروهی را به سفرهای فردی ترجیح میدهد. اولین و اصلی ترین ویژگی سفر به دبی با تور همین امکان سفر گروهی ست که باعث می شود افراد حاضر در تور با تجارب در جمع بودن آشنا شوند و یک سفر گروهی عالی را تجربه کنند.


معمولاً افرادی که زیاد به دبی سفر میکنند با سفر انفرادی یا شخصی راحت تر هستند و قوانین تور را دست ‌و پای آنها را می بندد ولی سفر با تور برای آن‌ هایی که تجربه زیادی در سفر به دبی را ندارند و برای بار اول راهی این مقصد میشوند، انتخاب مناسب ‌تری است. چون راهنماهایی که در تور وجود دارند، اطلاعات دقیق ‌تری از جاذبه های گردشگری دبی به شما می دهند و می توانند شما را کاملا راهنمایی کنند. در واقع وقتی شما به‌ صورت شخصی سفر می کنید، تمام مسئولیت ‌های سفر بر دوش خودتان است و خودتان به ‌تنهایی باید همه ‌کارهای مربوط به اقامت، غذا و.. را انجام بدهید؛ اما وقتی با تور دبی سفر می کنید همه‌ این ‌ها بر عهده تور شماست و دیگر لازم نیست دغدغه این‌گونه مسائل را داشته باشید.

قیمت تور دبی ، نحوه تعیین قیمت تور دبی به شکل است؟

قیمت های تور دبی به 3 پارامتر پرواز، هتل و نرخ درهم بستگی دارد. مهم است بدانید که از ایران 4 پرواز مستقیم ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات و 1 پرواز غیر مستقیم قطر به سمت دبی پرواز دارند. لازم به ذکر است که کمترین قیمت هتل در دبی شبی 80 درهم شروع می شود و نکته مهمی که در مدیریت هزینه‌ های تور دبی باید در نظر داشته باشید، انتخاب هتل شما می باشد که قیمت هتل های 3، 4 و 5 ستاره با یکدیگر کاملا متفاوت می باشند و همچنین موقعیت مکانی هتل محل اقامت در دبی نقش پر رنگی در قیمت تور دبی شما دربرخواهد داشت. هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و اگر هتل شما در حومه شهر قرار گرفته باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می کنید. البته باید هزنیه بالای حمل و نقل درون شهری دبی را نیز در نظر بگیرید و در آخر فصل سفر شما و تعداد روزهای اقامت شما نیز قیمت تورهای دبی را دستخوش تغییراتی می کند.

آفر تور دبی ، گزینه ای کاملا اقتصادی!

آفر تور دبی یا همان تور ارزان دبی گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در طول سال به دنبالش هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ خوب تورهای آفری دبی در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر دبی شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار می شوند، حالا یعنی چی؟ سفر در دوران لو سیزن به معناست که شما مسافران و گردشگران تور دبی کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این مقصد تجربه خواهید کرد و این برای خیلی از شما مسافران ملاک سفر بشمار می رود؛ در ضمن ایرلاین ها و هتل ها به مقصد دبی در همین زمان ها و فصل های لو سیزن آفرهای ویژه و منحصر به فردی به آژانس های هواپیمایی ارائه می کنند که واقعا هر مسافری را وسوسه می کند که چمدانش را ببندد و راهی شود. ضمنا شما در بالای همین صفحه می توانید آفر تورهای ارزان دبی در طیف گسترده ای با هر سلیقه و هر بودجه ای مشاهده و در صورت هر سوال و ابهامی با مشاوران با تجربه نامی گشت تماس حاصل نمایید.

آفر تور دبی

تور دبی لحظه آخری،آیا مناسب همه افراد است؟

در سال های اخیر واژه تور لحظه آخری خیلی بیشتر در بین مسافران رد و بدل می شود. دلیل این اتفاق هم این است که آژانس های هواپیمایی که برگزار کننده تورهای دبی هستند، به میزان معین و تعریف شده ای بلیط برای فروش دارند، اما به دلایلی تا زمان نزدیک به پرواز فروش نرفته است، بنابراین قیمت تور لحظه آخری دبی را تا حد بسیاری پایین می آورند تا مقدار باقی مانده نیز فروش برود. وقتی هم مسافران از این امر مطلع می شوند، ترجیح می دهند با تور لحظه آخری دبی بروند تا هزینه کمتری را متحمل شوند. تور دقیقه 90 مستلزم این است که چمدان شما حاضر و ویزای توریستی دبی در دستتان باشد تا با به محض مطلع شدن شما از آن، بتوانید به سرعت اقدام کنید، در آخر با تور لحظه آخری دبی از تهران فرصتی پیش آمده تا آژانس نامی گشت آفرها و خدمات تخفیف خورده ویژه ای را پیش روی شما مسافران قرار بدهد.

پرواز های دبی با چه ایر لاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

پرواز های تهران به دبی با شرکت های هواپیمایی امارات، ایران ایر و ماهان بیشترین پروازهای را به این مقصد دارند و نیز شرکت های هواپیمایی دیگری همچون قشم ایر، زاگرس، هما، سلام ایر و… به مقصد دبی پرواز می کنند. ایرلاین خارجی هم شامل هواپیمایی امارات و فلای دبی روزانه از تهران به دبی پرواز دارند.

پرواز امارات

قیمت پرواز دبی

یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی، شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما هستند که در ارائه برخی خدمات با یکدیگر کاملا متفاوتند. این تفاوت ها اغلب در کلاس های پروازی گوناگون به چشم می خورند و منجر به تفاوت های چشمگیری در قیمت پرواز مستقیم تهران دبی می شوند. به همین جهت پیشنهاد می کنیم حتما در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما دبی با برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت فرمایید. البته قیمت بلیط لحظه آخری دبی، قیمت بلیط دبی زمینی، قیمت بلیط هواپیما دبی با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد.

فرودگاه های دبی

فرودگاه بین المللی دبی (Dubai International Airport)


فرودگاه بین ‌المللی دبی با 2900 هکتار مساحت، بزرگترین و اصلی‌ ترین فرودگاه شهر دبی می باشد که دارای 3 ترمینال با گنجایش مجموعا 75 میلیون مسافر در سال می باشد. این فرودگاه با کد یاتای DXB و کد ایکائوی OMDB، پر رفت و آمدترین فرودگاه جهان بر اساس جابجایی مسافران بین ‌المللی، سومین فرودگاه جهان بر اساس تعداد مسافر و ششمین فرودگاه پر رفت و آمد بر اساس جابجایی بار است و اینکه این فرودگاه که در شهرک القرهود، قطب اصلی شرکت‌ های هواپیمایی دبی، یعنی هواپیمایی امارات و فلای ‌دبی می باشد. فرودگاه بین ‌المللی دبی پر رفت و آمدترین قطب برای هواپیمای ایرباس ای 380 میباشد و ترمینال شماره 3 آن دومین سازه بزرگ جهان از نظر مساحت و بزرگترین پایانه فرودگاه در جهان بشمار می رود. براساس آمارهای اعلام شده درست در ژانویه سال 2015 میلادی هر هفته از فرودگاه بین ‌المللی دبی بیش از 8.000 پرواز توسط 140 شرکت هواپیمایی به بیش از 270 مقصد جهان در 6 قاره انجام گرفته است.

فرودگاه دبی

فرودگاه بین المللی آل مکتوم (Al Maktoum International Airport)


فرودگاه بین ‌المللی آل مکتوم با کد یاتای DWC، در سال 2010 میلادی به بهره‌ برداری رسید و به عنوان دومین فرودگاه مهم دبی درست بعد از فرودگاه بین ‌المللی دبی فعالیت خود را شروع کرده است. این فرودگاه در جبل علی، در فاصله 37 کیلومتری جنوب غربی دبی و منطقه آزاد اقتصادی قرا دارد و از بخش‌ های گوناگونی همچون بخش تجاری، مسکونی و تدارکات تشکیل شده و ضمنا این فرودگاه ظرفیت حمل سالانه 12 میلیون تن بار و بین 160 تا 260 میلیون مسافر را دارد. همچنین فرودگاه آل مکتوم از امکاناتی اعم از: پایانه ‌های مسافربری، هتل، مراکز خرید و نگهداری هواپیماهای غول پیکر برخوردار است و امکانات لوکسی برای استراحت و آسایش شما مسافران دارد.

پرواز تهران دبی چند ساعت است؟


فاصله تهران تا دبی 744 مایل و یا به عبارتی 1197 کیلومتر است و فاصله زمانی تهران تا دبی نیز 2 ساعت و 10 دقیقه می باشد.

تور دبی از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به محدودیت هایی که در کل دنیا با توجه به شیوع کرونا وضع شده است، پرواز مستقیم به دبی تنها از تهران امکان پذیر است و تنها مسافرانی که اقامت دبی و یا ویزای دبی را دارند امکان سفر به این مقصد را دارند و اما به طور معمول و نرمال پروازهای دبی به شرح زیر است:

  • تور دبی از تهران: همه روزه و با پرواز ایرانی ایران ایر، ماهان، فلای دبی، امارات و ایر عربیا
  • تور دبی از شیراز: سه روز در هفته با پرواز ایران ایر، ماهان و امارات
  • تور دبی از اصفهان: دو روز در هفته و با پرواز ایران ایر و ماهان
  • تور دبی از مشهد: دو روز در هفته با پرواز ماهان و ایران ایر
  • تور دبی از اهواز: سه روز در هفته با پرواز ایران ایر
  • تور دبی از کیش: همه روزه و با پرواز کیش ایر

هزینه گردشگری در دبی

یکی از بیش ترین مواردی که در سفر به دبی برای شما خرج در برخواهد داشت، هزینه تفریحات متنوع و هیجان انگیزی است که در این شهر وجود دارد ؛ وجود پارک های آبی مدرن و مجهز و تورهایی چون تور کویر گردی و سافاری و ... جزو تفریحاتی است که پیش روی شماست. در ادامه هزینه های ورودی و میانگینی از هزینه معروف ترین تفریحات شهر دبی را برای شما آورده ایم که البته هر کدام بسته به ساعت و امکانات شان قیمت های متفاوتی را خواهند داشت.

گردشگری دبی

ورودی جاذبه های گردشگری دبی

  • برج خلیفه: بین 149 درهم امارات تا 608 درهم امارات
  • قایق سواری در آبنمای دبی: 65 درهم امارات
  • آکواریوم دبی: از 210 درهم امارات تا 400 درهم امارات
  • باغ گل میراکل دبی (باغ معجزه): 50 درهم امارات
  • گاردن گلو (باغ نور): 65 درهم امارات
  • دلفیناریوم: 105 درهم امارات

هزینه تفریحات دبی

  • هزینه تورهای سافاری و صحراگردی: بین 150 درهم امارات تا 310 درهم امارات
  • هزینه تورهای هلی کوپتر سواری: از 670 درهم امارات به بالا
  • هزینه جت اسکی بسته به زمان: از 370 درهم امارات به بالا
  • هزینه فلای بورد بسته به زمان: از 370 درهم امارات به بالا

هزینه های ورودی پارک های آبی دبی

  • پارک آبی وایلد وادی: 299 درهم امارات
  • پارک آبی آتلانتیس: 365 درهم امارات
  • پارک آبی لگولند: 275 درهم امارات

حمل و نقل در دبی

  • تاکسی

تاکسی ‌های دبی با رنگ ‌های مختلف در همه ساعات شبانه‌ روز مشغول به حمل مسافران می باشند. برخی ‌ها بر این تصورند که نرخ کرایه‌ های تاکسی نسبت به رنگ آن‌ ها تفاوت زیادی دارد ولی در واقع اصلا اینطور نیست و در اصل تفاوتی در میزان کرایه ‌ها وجود ندارد. باید بگوییم که با وجود تعداد زیاد تاکسی در دبی هیچگاه مشکل پیدا کردن تاکسی را نخواهید داشت. میزان کرایه ورود به تاکسی‌ ها 3 درهم است و بقیه کرایه نیز به مسافت و تعداد چراغ‌ های قرمزی که در مسیر با آن ‌ها روبرو میشوید، بستگی دارد که تمام این موارد با تاکسی ‌متر محاسبه می‌شود. ضمنا در سراسر شهرهای امارات متحده عربی استندهای تاکسی موجود است و همچنین می تواند در هر کجا که نیاز باشد تاکسی را در خیابان متوقف کند.

تاکسی دبی

  • اتوبوس

شبکه اتوبوسرانی این شهر به نسبت گسترده است که به عنوان یک روش عالی برای اتصال مکان شما به مقصد مورد نظر شناخته می شود. نکته اساسی این است که اتوبوس ها بسیار مقرون به صرفه هستند و شما مسافران می توانید بلیط را با پرداخت مستقیم، یا با استفاده از کارت های NoI خریداری کنید و بپردازید و نیز اتوبوس ها تقریبا به همه جا می رسند و سفر شما را بدون دردسر انجام می دهند.

اتوبوس دبی

  • مترو

دبی از لحاظ شبکه ریلی پیشرفته ترین شهر امارات بشمار می رود و دارای مترو، مونوریل و تراموا است. این تنها شهری است که هر سه گزینه را دارد. مترو ابوظبی هنوز در دست ساخت می باشد و مترو شارجه در مرحله برنامه ریزی است. شبکه ریلی مترو کاملا خودکار است، یعنی بدون راننده بوده و به شما کمک می کند تا سریع و کارآمد از مقصد مورد نظر خود بازدید نمایید. اگرچه شبکه مترو حضور گسترده ای در سطح شهر ندارد ولی از مناطق مهم شهر عبور می کند و نقاط مهم مانند فرودگاه، هتل ها و مراکز تجاری را به هم متصل می کند.

مترو دبی

  • مونوریل در دبی

مونوریل دبی از کنار برج عرب، هتل آتلانتیس، پارک آبی و نخل جمیرا می گذرد و این مونوریل در قسمتی از مسیر خود از میان آب عبور می کند و جزیره جمیرا را نیز پشت سر خواهد گذاشت و جذابیت فوق العاده ای دارد. ایستگاه Gateway Towers در جزیره جمیرا قرار گرفته که برای مونوریل سواری باید به آن مراجعه کنید. ساعت فعالیت مونوریل دبی از 8 صبح تا 10 شب است. جالب است که این مونوریل‌ ها به‌ صورت خودکار هدایت می ‌شوند و تنها افرادی برای مدیریت مشکلات در مواقع اضطراری در آنها حضور پیدا می کنند.

نول کارت دبی چیست؟

خوشبختانه در دبی پرداخت هزینه حمل و نقل عمومی به دلیل کارت های ویژه ای که از طرف دولت یا مقامات مدنی ارائه می شود، کمک شایانی به مسافران و عموم مردم دبی کرده است و نیز شهر دبی دارای کارت NoI Card (کارت بلیط الکترونیکی برای همه نوع وسایل حمل و نقل عمومی) با چهار نوع مختلف قرمز، نقره ای، طلایی و آبی است که بسته به دفعات سفر وی می تواند آن را انتخاب نمایید و نیز شبکه اتوبوس همچنین 3 کارت ویژه را ارائه می دهد که به عنوان کارت های موقت ، ناشناس و شخصی طبقه بندی می شوند.

نول کارت دبی


در ضمن شارجه که یک شهر بزرگ در امارات متحده عربی بشمار می رود، Sayer Card را به شما ارائه می کند که می توانید هنگام مسافرت با اتوبوس از آنها استفاده کنید و تنها یک نوع دارد و در ادامه تمامی این کارت های هوشمند را می توانید از طریق هر بنگاه فروش در دفاتر پیشخوان بلیط، دفاتر RTA خریداری نمایید و یا می توانید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید. به غیر از این موارد، همیشه می توانید از حالت های دیگر مانند پول نقد یا کارت های اعتباری برای پرداخت نیز استفاده کنید.


هزینه حمل و نقل در دبی

  • هزینه حمل و نقل در دبی به وسیله مترو 3 تا 7.5 درهم می باشد.
  • هزینه حمل و نقل با تاکسی حداقل 12 درهم و هزینه رفتن از یک طرف شهر به طرف دیگر بین 80 تا 100 درهم برایتان هزینه دارد.
  • هزینه حمل و نقل با اتوبوس اگر نول کارت دبی را داشته باشید، هزینه استفاده از این اتوبوس‌ ها در هر دفعه تنها 2 درهم می شود.

بهترین هتل های دبی

دبی، شهری در امارات متحده عربی، طی چند سال اخیر از مکانی بیابانی به یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی لوکس دنیا تبدیل شده است که مراکز اقامتی و هتل ‌های این شهر، از بهترین‌های دنیا نامبرده می شوند. هتل های دبی در بخش های مختلف مناطق دبی قرار گرفته اند؛ از هتل های نزدیک فرودگاه بین المللی دبی گرفته تا هتل های مرکز شهر مانند منطقه دیره دبی و... با توجه به افزایش استقبال از تور مسافرتی دبی در سالهای اخیر، هتل های دبی نیز مورد توجه بیشتری قرار گرفت و بر تعداد آنها افزوده شده است. در ادامه قصد داریم بهترین هتل های دبی از دید مسافران و همچنین هتل های رده های مختلفی اعم از 3 ستاره و ارزان، 4 ستاره و هتل های لوکس و 5 ستاره این شهر را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های دبی

هتل های ارزان قیمت در دبی

  • هتل لواندر دبی : یک هتل میان ‌رده ارزان قیمت و 3 ستاره در مرکز شهر دبی می باشد که 5 کیلومتر تا فرودگاه بین ‌المللی دبی فاصله دارد.

  • هتل ایبیس الرقه : این هتل 2 ستاره، در منطقه الرقه دبی قرا دارد که تنها 5 دقیقه با متروی الرقه فاصله داشته و اینکه نهر و استادیوم تنیس دبی نیز در فاصله پنج کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

  • هتل سان اند سندز: این هتل 3 ستاره در خیابان الرقه در دیره می باشد و امکاناتی نظیر: استخر روباز، وای ‌فای رایگان، سونا، ماساژ و پذیرش 24 ساعته را ارائه می کند و فاصله هتل سان اند سندز تا فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر است.

  • هتل سیتی استار: هتل 3 ستاره سیتی استار، یک هتل ارزان ‌قیمت و اقتصادی در دبی است که طراحی مدرنی هم داشته و همچنین صبحانه روزانه در این هتل به صورت بوفه سرو میگردد. این هتل تنها چند قدم با ایستگاه مترو صلاح الدین فاصله دارد و به سایر جاذبه ‌ها و اماکن دیدنی دبی نزدیک می باشد.

  • هتل دریم پالاس: هتل دریم دبی یک هتل میان رده و سه ستاره این شهر بوده که در منطقه دیره قرار گرفته و تا فرودگاه بین ‌المللی دبی 15 دقیقه فاصله دارد. فاصله هتل دریم پلاس تا ایستگاه مترو الریقه کمتر از 5 دقیقه می باشد.

هتل های 4 ستاره دبی

  • هتل ویدا | Vida Downtown
  • هتل شراتون | Sheraton
  • هتل منزل | Manzil Dubai
  • هتل هوتورن | Hawthorn
  • هتل رادیسون بلو | Radisson Blu
  • مدیا وان | Media One Hotel
  • هتل جی ای اوشن | JA Ocean Hotel
  • هتل آتانا | Atana Hotel

هتل های 5 ستاره و لوکس دبی

یکی از بهترین فصل های خرید تور دبی همین بازه زمانی است و دلیل آن هم آب و هوای عالی و مطبوعی است که در این فصل از سال دارد. قصد دارید به دبی سفر کنید و به دنبال یک هتل لوکس و منحصر به فرد هستید؟ می توانید از هتل های پنج ستاره دبی که در پایین تر به شما معرفی می کنیم، انتخاب کنید.

هتل های لوکس دبی

  • هتل شانگری لا (Shangri La Hotel)
  • هتل جمیرا مینا سلام (Jumeirah Mina ASalam)
  • هتل آتلانتیس (Atlantis The Palm)
  • هتل پولمن دیره (Pullman Dubai Creek City Centre)
  • هتل برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah Hotel)
  • هتل رافلز (Raffles Hotel)
  • هتل دارالمسیاف دبی (Jumeirah Dar Al Masyaf)
  • هتل فرمونت پالم دبی (Fairmont The Palm)

امکانات هتل ها در دبی

در ابتدا لازم است بدانید که در دبی هتل های مختلف با امکانات و خدمات متنوعی وجود دارد و بنا به 3، 4 یا 5 ستاره بودن هتل ها این امکانات با یکدیگر کاملا متفاوت است. اگر ترجیح می دهید در هتل های خوب و رده بالا اقامت داشته باشید می توانید از امکاناتی همچون: صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت وای‌فای رایگان، محل سیگار کشیدن، رستوران، پارکینگ، استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، بار، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، خشکشویی، مرکز تجاری،‌ صندوق امانات، ‌فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ‌ها، روزنامه، ترنسفر هواپیمایی، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمتکار روزانه، چک این/چک اوت سریع، خدمات پرستاری کودک، آرایشگاه و... بهره مند شوید.

رزرو هتل در تور دبی

در سایت نامی گشت، بدون دغدغه یا پرداخت هزینه اضافی، در چند دقیقه هتل مورد نظر خود را می توانید رزرو کنید. شما این امکان را دارید که در سامانه رزرواسیون آنلاین مجموعه ما شهر و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس قیمت و مشخصات هتل ها را مقایسه نمایید و بعد از اطمینان از انتخاب خود از طریق درگاه های بانکی با استفاده از کارت های عضو شتاب هزینه را به صورت پرداخت الکترونیکی پرداختتان را به سرانجام برسانید. بدین شکل به راحتی در کمترین زمان رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجام داده اید و نیز می توانید با پشتیبانی 24 ساعته آنلاین نامی گشت، آسان ترین و کم هزینه ترین روش رزرو هتل ارزان در دبی را انتخاب کنید.

قیمت هتل های در دبی

در شهر دبی گزینه های اقامتی متفاوتی با هزینه های مختلف پیش روی شما مسافران قرار دارد و اینکه در دبی طیفی از هتل های لوکس 5 ستاره تا هتل های ارزان 1 ستاره وجود دارد که در زیر میانگین قیمت هر نوع هتل در هر شب را بشما ارائه کرده ایم.

  • هتل های 3 ستاره: حدود 145 درهم امارات تا 400 درهم امارات
  • هتل های 4 ستاره: حدود 170 درهم امارات تا 700 درهم امارات
  • هتل های 5 ستاره: حدود 280 درهم امارات تا 2,000 درهم امارات
  • هاستل: از شبی 70 درهم امارات تا 170 درهم امارات
  • آپارتمان: از شبی 40 درهم امارات تا 1,500 درهم امارات

راهنمای رزرو تور دبی

شما علاقه مندان به تور دبی می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور دبی شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی دبی هدایت می شوید.


آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای مسافرتی دبی فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع: تور دبی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های ترکیه
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه