loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 382
شنبه 23 مرداد 1400 زمان : 14:32

هر ساله عید نوروز و تعطیلات سال نو جزو بهترین فرصت ها برای سفر کردن هر فردی بشمار می رود، شما در هر شرایط اجتماعی از قبیل کارمند یا دانشجو باشید این امکان را دارید که لااقل 7 روز تعطیلات رسمی را داشته باشید و با خیال راحت می توانید هر نقطه ای از ایران و یا سراسر جهان سفر کنید.

فصل بهار هم به نوعی زمین دوباره زنده می شود و طراوت و زیبایی خود را باز پس میگیرد و بهترین گزینه برای یک مسافرت آرامش بخش است تا خستگی یکسال گذشته را از تن بیرون کنید. خوشبختانه با شروع اسفند ماه شور و هیجان تورهای نوروزی شکل دیگری به خود می گیرد که خوشبختانه آژانس های مسافرتی و خدمات گردشگری سعی می کنند بهترین پکیج های این بازه زمانی را به مسافرانشان ارائه کنند.

یکی از بهترین مقاصدی که شما در ایام عید می توانید برگزینید، کشور گرجستان است چرا که در این زمان آب و هوای بسیار مطبوع و دلچسبی برای مسافرت دارد و همچنین در این زمان کلی فستیوال های بهاری شاد و مهیج در شهرهای مختلف آن برگزار میشود و می توانید با توجه به آب و هوای معتدل فوق العاده این مقصد از تمامی جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید و آثار تاریخی آن را از نزدیک مشاهده کنید.

موضوع مهم در خصوص تورهای نوروزی به این مقصد این است که ایرانی ها برای ورود به خاک گرجستان نیازی به اخذ ویزا از قبل ندارند و به محض ورود ویزای فرودگاهی برایشان صادر می گردد و از این رو هزینه ویزا نیز حذف می گردد؛ اما دقت داشته باشید که برای این که بتوانید تور گرجستان بهار 1401 را ارزان تر از همیشه خریداری نمایید پیشنهاد ما این است که سریع تر اقدام به رزرو تور مورد نظرتان بکنید.

شما علاقه مندان از همین امروز می توانید با مراجعه به وب سایت آژانس نامی گشت، تور گرجستان نوروز 1401 را با قیمت های بسیار مناسب رزرو و یا خریداری نمایید. همچنین تورهای نوروزی گرجستان در پکیج های 4 ، 5 و 8 روزه و با پروازهای داخلی و خارجی برگزار می شوند و همان طور که گفته شد این تور یکی از ارزان ترین تورهای خارجی برای شما در این تعطیلات به شمار می رود.

تور گرجستان نوروز 1400

قیمت تور گرجستان نوروز 1401

موضوع افزایش قیمت تور گرجستان نوروز 1401 را قطعا بیشتر مسافرانی که بارها در این ایام سفر کرده اند می دانند چرا که تور این مقصد در فصل های مختلف سال کلی با هم تفاوت دارد. برای مثال در فصل بهار قیمت تورها با توجه به اینکه مردم سفرهای بهار خود را شروع می کنند، نسبتا بالاتر می رود اما منظور از نسبتا یعنی اینکه نسبت به ایام عید و ایام پیک سفرهای قبل از سال میباشد. با تمام این توصیفات اگر قیمت ها برای شما مقرون به صرفه نیست می توانید زمان های دیگر را برای سفر انتخاب نمایید و موضوع بعدی در خصوص قیمت مناسب تور " انتخاب ایرلاین " مناسب برای سفرتان بوده که در حال حاضر آژانس ما با پروازهای آتا، ماهان، ایران ایر، اطلس گلوبال و ... همکاری می کند که نیز شما اگر محدودیت مالی ندارید برای پروازهای خارجی می توانید پکیج تور خود را تغییر دهید که قیمت طبیعتا بالاتر خواهد رفت، توجه داشته باشید که شما از اوایل اسفند ماه براحتی میتوانید در بالای همین صفحه تورهای نوروز گرجستان 1400، لیستی از به روزترین های تورهای مسافرتی در متنوع ترین حالت با ایرلاین های مختلف، همینطور تعداد شب های متفاوت و هتل های متنوع و لوکس و ... را به راحتی مشاهده و رزرو کنید و در آخر اینکه لازم است بدانید که نرخ تمامی تورها به صورت روزانه بررسی و تغییر خواهند کرد.

قیمت تور گرجستان نوروز

آفر تور گرجستان نوروز 1401

این روزها با توجه به نوسات نرخ ارزی بیشتر مسافر ایرانی به دنبال آفر تور گرجستان بهار 1401 هستند و شما با خرید یا رزرو تور این مقصد از همین الان، می توانید بخش بسیار زیادی از دغدغه هایتان را بصورت کامل برطرف کنید و آژانس نامی گشت در سفر شما از تهران به مقصد تفلیس و یا باتومی می تواند برایتان امکاناتی همچون : گشت شهری (در شهر تفلیس یا باتومی)، ترانسفر فرودگاهی (حمل و نقل از یا به فرودگاه گرجستان)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر به گرجستان در تمام مدت تور)، راهنمای فارسی زبان (آشنا به دیدنی های گرجستان و قوانین) و مهمتر معرفی بهترین مراکز خرید گرجستان با تخفیف های باور نکردنی و... را در پکیج انتخابی تان ارائه کند تا با خیال راحت از جاذبه های زیبا و دیدنی گرجستان نهایت لذت را ببرید و با خاطراتی به یادماندنی از سفر با تور گرجستان برگردید. در ادامه خواهیم گفت که منظور از آفر تور مسافرتی چیست؟ قطعا بارها نام تور لحظه آخری (Last Minute) یا لست سکند تور (Last Second) و همچنین آفر تور مسافرتی را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که دقیقا به چه نوع تورهایی گفته میشود؟ همان طور که از اسمش هم کاملا مشخص است، تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور برگزار می شوند که به علت اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس های هواپیمایی تکمیل نشده این شرکت های مسافرتی مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان گرجستان می باشند. در ضمن آفر تور گرجستان عید 1400 برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد، بنابراین این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

آفر تور گرجستان نوروز

بهترین زمان خرید تور گرجستان نوروز 1401

توجه داشته باشید که موضوع بهترین زمان خرید تورهای در تمام طول سال به خصوص تعطیلات سال نو کاملا به شرایط و سلیقه شما برمیگردد اما پیشنهاد ما از لحاظ مقرون به صرفه بودن این است که برای خرید یا رزرو تور گرجستان خود از نیمه دوم بهمن ماه اقدام کنید، اما بعضا افرادی هستند که زمان های مختلفی را برای این تعطیلات انتخاب می کنند که در زیر به آنها مفصل تر خواهیم پرداخت.

  • 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین

بی شک بهترین زمان سفر عیدانه شما همین بازه زمانی است چرا که پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان خرید تورهای نوروز دقیقا همین تاریخ میباشد، چون مناسب ترین هتل ها با برنامه های متنوع شب عید و امکانات بی نظیر دقیقا همین زمان به مسافران ارائه می شود. پیشنهاد ما این است اگر این تایم را انتخاب کردید حتما اوایل اسفند ماه جهت رزرو و یا خرید اقدام نمایید.

  • هفته دوم فروردین

این بازه زمانی مناسب افرادی است که ترجیحشان بر آن است که لحظه تحویل سال در خانه خودشان در کنار خانواده و دوستانشان باشند و هفته دوم را برای سفرهایشان انتخاب می کنند. بعضی از افراد هم به دلیل شغلشان باید بعد از یک هفته تعطیل رسمی برگردند به همین جهت کمی خلوت تر از هفته اول است، لازم به ذکر است که جهت خرید تور در این زمان آخرهای اسفند ماه و یا اوایل فروردین اقدام کنید.

  • 9 فروردین به بعد

خوب در این زمان شما مسافران بسیار کمتری را در این کشور خواهید دید، چون تقریبا تعطیلات رسمی به پایان رسیده و حالا وقت شروع کار و فعالیت مدارس است. اما خیلی از افراد هم هستند که دغدغه خاصی ندارند و می توانند هر زمان که بخواهند راهی این مقصد بشوند و مهمتر اینکه در این تاریخ شما می توانید تورهای ارزان تری خریداری نمایید.

آب و هوای گرجستان در نوروز 1401

فصل بهار زیبای گرجستان درست از ماه مارچ شروع می شود، ولی لازمه بدونید که در این زمان امکان استفاده از تفریحات آبی و یا شنا کردن در دریا را ندارید چرا که هنوز هوا برای این نوع تفریح کردن خیلی سرد است. بنابراین اگر به عشق سواحل و آفتاب گرفتن با تور عید گرجستان 1401 همراه می شوید، بهتر است اواخر فصل بهار به این کشور سفر کنید. اما کلی جاذبه های هیجان انگیز انتظار شما را میکشد. در ادامه هوای گرجستان از آوریل به تدریج گرم تر میشود، ولی باید بدانید که هنوز ممکن است باران ناگهانی هم ببارد و نیز شب ها دمای هوا کاهش می یابد؛ ضمنا اگر از عاشقان گرما هستید، سفر خود را برای اواخر ماه می بیندازید تا از گرمای آفتاب در روز کلی لذت ببرید. در این زمان می توانید با خیال راحت در دریای سیاه شنا کنید و از تفریحات ساحلی بهره مند شوید، در آخر فصل بهار فصلی ایده آل در سفر به گرجستان بشمار می رود اما چتر و لباس گرم هم با خود همراه داشته باشید.

آب و هوای گرجستان در نوروز

بهترین هتل های گرجستان در نوروز 1401

هتل های گرجستان در ایام نوروز با خدمات و امکانات ویژه و چشمگیری پذیرای شما مسافرین عزیز هستند و چه بسا در برخی از هتل های این کشور عید نوروز جشن گرفته می شود و کلی تفریحات جالب و سرگرم کننده ای به شما ارائه می کنند. خوشبختانه شما به راحتی می توانید یک هتل مناسب با توجه شرایط خود در نقاط مختلف این کشور مخصوصا در شهرهای تفلیس و باتومی پیدا کرده و آن را رزرو کنید. همچنین باتوجه به اینکه نوروز از عیدهای ملی و مهم این سرزمین محسوب می شود و گرجستان حال و هوای هیجان انگیزی به خود می گیرد. تمامی هتل های گرجستان مخصوصا در شهرهای باتومی و تفلیس پذیرای میهمانان و مسافران تور بهار گرجستان هستند. در آخر توجه داشته باشید که شما متقاضیان تور گرجستان ارزان در نوروز می توانید هتل های گرجستان باتومی یا تفلیس که دارای قیمت پایین تر ولی با امکانات بالا را در پکیج های عید ما رد بالای همین صفحه را مشاهده کنید. از بهترین هتل های گرجستان (تفلیس و باتومی) برای اقامت سال نو بهاری می توان به هتل های زیر اشاره نمود.

  • هتل تیپسی تفلیس
  • هتل باتومی ورلد پالاس
  • هتل بتلم تفلیس
  • هتل ایفوریا باتومی
  • هتل اولد تفلیس
  • هتل ام ال کلاب تفلیس
  • هتل اسکای جورجیا تفلیس
  • هتل بیلتمور تفلیس
  • رادیسون بلو باتومی

منبع: تور گرجستان نوروز 1401

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های ترکیه
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه